סיפור החיים כפסיפס

רגעים שהופכים לתמונה שלמה

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • מה הסיפור שלי?


  •  
  • "מה הסיפור שלי?"

    כל כך הרבה פעמים שאלתי את עצמי את השאלה הכל כך מובנת מאליה. בדרך כלל היה זה כשמצאתי עצמי  שוב ושוב בסיטואציות שהפגישו אותי עם אותם התיסכולים, אותן נקודות המשבר אותן החוויות שהפגישו אותי עם עצמי במקומות הלא נוחים.

    חשבתי שזה קשור לאבא, לאמא, לבן הזוג, לבוס, למקום העבודה, ליקום. עד שהבנתי שיש כאן כנראה איזשהו חוט סמוי שמקשר בין כל אותם אירועים. חוט שקשור אלי, ורק אלי.

    זיהוי חוט השני איפשר לי להחליף את רגעי הכאב, האשמה, הבושה וההחמצה, שהיו חלק מסיפור חיי, בהבנת המשמעות והתכלית של אותם האירועים ובעיקר פתח בפני את ההזדמנות להתנהל בצורה אפקטיבית, שלמה ואמיתית יותר במעגלי השונים בחיי היומיום שלי. 

    בנתיבי הסיפור שלי עברתי דרך תהומות ושיאים בחיי האישיים, וכיום אני אם גאה לשלוש בנות מדהימות, אחות לשלוש אחיות מחבקות ובת להורים שהביאוני עד הלום. אני גרה בנתניה, בבית ילדותי, מול הנופים בהם בגרתי, לצלילי הרחוב המשתנים. כמו החיים.

    לתחום הטיפול באמצעות סיפורי חיים הגעתי אחרי קריירה של 33 שנים בארגון בטחוני גדול בתחום הייעוץ הארגוני וההדרכה, ובניהול  חברה שהקמתי "הדרך, שינוי עם ערך בעמ". בדרכי שלי השלמתי לימודי תואר ראשון ושני באוניברסיטת תל אביב בחינוך וסוציולוגיה ארגונית, ולימודי תעודה בגומא - הכשרת מאמנים, הנחיית קבוצות , מכון פוירשטיין ובי"ס לקונסטלציה משפחתית.

    כשפגשתי את לימודי הייעוץ הביוגראפי בבי"ס "כחותם" הנשמה שלי ידעה שאני במקום הנכון. פיתחתי גישה טיפולית שהיא מעשה אריגה של התחומים והכלים שרכשתי עם השנים והוא המרבד של דרכי החדשה.

    דרך בה אני מוליכה באהבה את מי שרוצה למצוא אף הוא משמעות לספור חייו, לשאת בקלות רבה יותר את "המזוודה" בה הוא נושא את סיפורו מיום שנולד ולהשתמש ב"מפתחות" שקיבל ליצירת חיים אפקטיביים ושלמים.

     

BizMakeBiz פותח ע"י